sobota 11. ledna 2014

Výhledy z oken

Při psaní prvního příspěvku jsem postupně pozorovala jak se šírá a teď, v 10, už je prakticky úplně světlo :) Tak to nebude tak hrozný s tou polární nocí. Tenhle výhled vidím, až když si stoupnu přímo k oknu, takže jsem ho viděla až za úplnýho světla a málem mi vyrazil dech. Prostě nádhera :)

Výhled na druhou stranu neméně poutavý :) Trochu se to mázlo, ale možná je to i hezčí, vypadá to jak olejomalba.

No a takhle, prosím, vypadají vysokoškolské koleje na Høgskolen i Nesna! Docela rozdíl oproti panelákům v Pardubicích. :)
 Ještě koleje s věžičkou kostela. Na ten se určitě půjdou kouknout :)










A domek sousední, vypadající přesně jako ten můj.
A ještě fotka lodi, co mi tu najednou projela pod oknem, na to si nezvyknu :D :)

Ha det! 
:)



Žádné komentáře:

Okomentovat