středa 15. ledna 2014

La oss gå på tur! :)

Hanna, ta která mě po příjezdu vyzvedla na nádraží, byla tak hodná a vzala mě na projížďku. Nestačila jsem žasnout :) Přijely jsme k zamrzlým vodopádům, který nejsou až tak daleko od školy.



Přímo u vodopádu stojí chaloupka, která je otevřená pro veřejnost a na jaře, v létě a na podzim se tu pořádá barbecue :) Venku je taky ohniště a vůbec je to tady ideální na letní vandr, škoda, že tu jsem jen do konce května. 



A ještě pár fotek z vyhlídky nad vodopádem :)




Les plný skřítků a trollů (a možná taky mědvědů :D)

Naprosto bezpečný okraj cesty, Norové jsou šílený :D





A tu poslední fotku potřebuju vysvětlit :D Vracela jsem se jinou cestou a tenhle ukazatel mířil tam, odkud jsem přišla. To je nebezpečí exploze? Nebo plantáž květáků? Jsem bezradná :D

1 komentář:

  1. aaa to je boží :) a ta chaloupka je jak ze snu :) snad budeš přispívat často, ale když jsem četla minulej příspěvek.. :D vyfoť i školu, ať víme, co jim (ne)závidět :D

    OdpovědětVymazat