úterý 28. ledna 2014

Dnešní dramatický nebe

Ani se nám nejdřív do hor nechtělo, bylo zataženo a říkaly jsem si, jak budou fotky ze dneška obyčejný. Všechny čtyři jsme dorazily na vyhlídku (ze který tu mám taky jeden příspěvek) a od ní se chystaly jít dál na vrchol hory. Dvě členky výpravy se z vyhlídky vrátily zpátky a tak jsme zbyly jen já a Olga na pospas norské divočině :)




Cestou jsme objevily úžasnou zamrzlou vodní nádrž s ostrůvky :)






K samotnýmu vrcholu vedla už celkem horolezecká stezka, možná někudy vedla i turistická pěšinka, ale jak už jsem tu psala, Norové nepoužívají žádný značení turistických cest a tak jsme se prostě sápali kudy to šlo. Pak už se ani Olze nechtělo dál, šíleně foukalo a navíc neměla na takovou cestu dobrý boty. Tak už jsem se pak je vydrala kousek výš a byla na místě určení. Moc jsem se tam ale nezdržovala, výhled byl praktický stejný (na druhou stranu vidět nebylo, je tam další jen o kousek vyšší hora, příště dojdu až tam) a šíleně foukalo. A tak jsem jen rychle vyfotila konstrukci značící vrchol a vrátila se dolů.



Hlásím, že jsem zase neviděla žádnýho losa :( Asi musím kousek do vnitrozemí do pořádných lesů, v týhle kleči by mohl tak akorát klečet :))

Další sérii fotek jsem záměrně vůbec neupravovala. Radši to zmiňuju, protože ty oranžovo růžový mraky jsou skoro neuvěřitelný :) Smoke on the water and fire in the sky! :)








Ha det!

:)




Žádné komentáře:

Okomentovat