sobota 11. ledna 2014

Konečně tu!

Je asi pravda, že největší strach jsem měla ze samotný cesty. Dvě letadla a sedm hodin ve vlaku nejsou pro člověka nezcestovalého jako jsem já úplně nejjednodušší. Taky jsem občas krásně zazmatkovala, ale to zas povyprávim třeba jindy :) První fotky jsou samozřejmě z letadla a klasicky jsem musela vyfotit křídlo a mraky. Nemít tuhle fotku, jako bych ani neletěla.


Fjord nebo řeka? Zatim to nedokážu moc odlišit. Ale spíš fjord. A první, co jsem viděla :)


Pak při západu slunce, který mimochodem nastal už před třetí hodinou odpolední. A to je jižní Norsko, na severu si užiju ještě mnohem víc tmy :D



POKOJ
Koordinátorka mě vezla krásnou krajinou podél fjordu a po úbočí skalnatě ostrých hor. Tu jsem si teda bohužel musela domyslet, hlavně z jejího vyprávění, protože byla samozřejmě úplná tma :D Tak jsem aspoň sledovala hvězdnou oblohu a vyhlížela tu slavnou záři, ale zatím nic. Však ono na ní dojde :) Mezitím nám podél silnice mávaly i kovový značky na pozdrav, protože vichr jako v Nesně je podle mě málokde na světě. Taky to teď dost pociťuju ve třech svetrech za oknem s jednou tabulkou (kdo zná od fixy Bubetku, tak si to umí představit. Místo pudinku nejspíš doplnim tresku, ale to ještě nevím :D).
 Ách, rozednilo se ještě o kousek víc a já úplně vidim Froda s družinou jak se v tom vichru sápou do kopce, je to tu fantastický!

Abych se vrátila k tomu pokoji :D Dovezla mě k jednomu z těch typicky norských domečků, až bude trochu světla, tak ho určitě vyfotim :) Mám svůj vlastní pokoj, co vypadá tak nějak takhle:






A na chodbě (kterou stejně sdílim jen se třema dalšíma holkama, zatím jsem je teda neviděla) jsou dvě krásný koupelny, kuchyň a obývák s výhledem na hory a fjord. Zase, výhled vyfotim až s troškou světla pochopitelně :) A stejně by mě v tom vichru ven nikdo nedostal :D












Mimochodem maličko se rozednívá (což mě překvapuje, když je teprv devět ráno) a mě se za oknem rýsují obrysy zasněžených hor a ostrůvků ve fjordu. Nádhera :)
Ách, rozednilo se ještě o kousek víc a já úplně vidim Froda s družinou jak se v tom vichru sápou do kopce, je to tu fantastický!

Ha det!
:)

2 komentáře:

  1. Musím říct, že tvůj domeček vypadá roztomile :D Moc se těším na další fotky. Chybíš mi už teď, a to je teprve sobota :). Moc moc si to užij.

    Tvůj věrný odběratel novinek - Dominika :D

    PS: Bacha na medvědy!

    OdpovědětVymazat
  2. Pecka nápad tenhle blog, užívej co to jde a už se těšim na další fotky :)

    OdpovědětVymazat